penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

13.01.2010
între mine şi singurătate
doar epiderma
rememorează
atingerile tale
în subconştient
pictez pe cearşafuri negre
cu sânge
îţi murdăresc gloanţele
suspendate
într-o primăvară latentă

5 comentarii:

Urusvaty spunea...

e valabil[comentariul] pt intreg blogul..

M-a impresionat initial titlul blogului tau..m-am gandit..ce om nebun tre sa fii ca sa pui titlul blogului tau nu pur si simplu ultimul dac[care deja ar fi fost genial] da inca penultimul..pentru asta bravo bravo!!
apoi m-a impresionat si sincer ma incanta faptul ca omul poate ramane visator si atat de sensibil si dupa 30..eu credeam ca entuziasmul..zborul turbulent al ideii al visului mor odata cu anii..bucuroasa ca m-am inselat..
versurile a propos sunt talentate..bafta multa multa si inspiratie!!
p.s. ferice de copilul tau:)

Dacul spunea...

Mc pentru consideratii pozitive...
In alta ordine de idei:
- Despre denumirea blogului: initial am intentionat sa numesc blogul "Ultimul dac". Dar, m-am gandit "daca e ultimul inseamna ca dupa el nimic nu mai urmeaza" si atunci am zis "sa fie penULTIMUL", asta inseamna ca dupa el intotdeauna va urma un altul...
Despre posibilitatea de a ramane visator si dupa adolescenta: si pe mine ma incanta posibilitatea de a fi visator toata viata. Imi place sa fiu asa chiar daca e destul de dificil intr-o lume atat de pragmatica...
Despre versuri: nu pot eu sa apreciez cat de bune sunt versurile... Eu chiar prefer sa nu le numesc versuri, pentru mine sunt texte care le scriu spontan atunci cand imi vine...
Trebuie sa recunosc ca m-ai intrigat cu fraza "Ferice de copilul tau"... De ce adica ferice de el?

Am intrat pe blogul tau. Am gasit acolo ganduri frumoase pe care o sa le urmaresc in continuare. Daca nu te superi dau un link si la mine in "Blogroll"... Mc anticipat...

Urusvaty spunea...

de ce m-as supara?..ma bucur chiar:)
ferice de copilul tau pt ca are [sincer cred] multe de invatat de la taticu' ei..eu una mi-as fi dorit ca al meu sa fie macar un pic mai putin pragmatic:)
p.s. bucuroasa de feedback:)

Dacul spunea...

Conflictul intre generatii - una dintre eternele probleme ale omenirii.
Apropos, fetita mea este destul de pragmatica si nu sunt sigur ca o sa doreasca sa invete sa fie visatoare de la taica-su. Asta oricum nu ma supara - o accept asa cum este si asi vrea sa fie originala in felul ei... Pentru ca de asta suntem frumosi - pentru ca suntem diferiti... :)

Urusvaty spunea...

frumos ai spus..si cred ca ai dreptate..eu abia visez sa am cindva fetita mea bucalata si cu ochii mari:))