penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

02.10.2010
(dedicație mie de ziua mea)
aceeași toamnă
cu 36.6 etern
ziua în care
nimic deosebit
nu se întâmplă
doar unii
îți spun
lma
iar alții
te întreabă
cât
și tu răspunzi
anemic
sntf

4 comentarii:

Andrei A. spunea...

Excelenta poezie. Ai suprins exact ce simt si eu de ziua mea. Pot sa o folosesc si eu peste citeva luni ?

Anonim spunea...

lma :)

Dacul spunea...

multumesc, Andrei... sigur o poti folosi... ca e bun public... :D

Anonim spunea...

mie mi-a plăcut, e ca o materie brută )