penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

19.12.2010
(cu gândul la 77)
altădată
priveam obsedant
pozele cu tine
acum nici poze
nu mai am
doar
câteva mici
în celularul
cu baterie obosită
de atâtea
romanţe de Spleen
în urechi
bag căştile
am gura plina cu
cranberries
acre-amare
vin pe rând
ode to my family
apoi zombie
şi eu
sunt un zombie
un zombie
care
te iubeşte
pe tine...

4 comentarii:

Anonim spunea...

o poezie superba!

Dacul spunea...

mc, anonimule...

Anonim spunea...

anonima: uite, citesc de ceva vreme versurile tale albe.. minunate si arhipline de esenta ce tinde sa calmeze sufletul. respect. scrie, si scrie mult. :)

Dacul spunea...

mc pentru aprecieri, anonima... scriu de fiecare data cand imi vine... mai mult nu pot...