penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

21.07.2013
am sunat-o azi pe mama...
mama mi-a zis că mănâncă porumb fiert și că e bine...
mama mi-a zis că îi era dor să-mi audă glasul...
mama intenționa să mă sune, a vrut să-și ia cartelă de reîncărcare la celular, dar la poștă nu mai erau...
mama mă iubește chiar dacă eu sunt nesimțit și o sun atât de rar...
mama mi-a zis că se roagă pentru noi să fim bine...
mama mi-a zis că moșneguțul ei (papa) privește tv-ul și că se enervează din cauza politicienilor...
mama a zis că se mândrește cu fata mea, că e frumosă și deșteaptă...
mama mi-a zis că mă sărută ca Pugaciova (Alla)...
mama mă iubește ca în prima zi...
mama - TE IUBESC !!!!