penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

26.09.2002
Ascult cum cade ploaia...
Abia de mai respir.
Prin vene curge sânge
Cu ghimpi de trandafir.

Strivit de greul toamnei,
Mi-i sufletu-ntristat.
Încerc să zbor din casă –
Tavanul este plat.

În geamuri bate vântul:
Psihoză sau abis?
Eu suflu-n lumânare
Şi mă scufund în vis.

Cu áripi albe, îngerii
Îmi cântă un sonet.
Ca un ecou răsună:
Bacovia – plumb violet.

Ascult cum cade ploaia...
Tot mai încet respir.
S-a aşternut în versuri
Un negru-alb delir.