penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

22.11.2008
dimineaţa
plină de somn
curge
din mine în tine
geamăt
de plăcere
închid gura
ploii
cu un sărut

8 comentarii:

Anonim spunea...

forward made up
jam
noaptea tăbărăşte peste umerii mei îmi creşte părul se lasă peste ochi
acoperă răsăritul

tace dorinţa poate creşte poate dansa dar nu va zburătăci tăcerile

le vom păstra într-o clepsidră le vom lăsa să se strecoare printre degete să body art-im

îm
pre
un
a

Anonim spunea...

E o poezie foarte tandra, plina de sentiment.

Dacul spunea...

Mulţam pentru aprecieri...
E un textulet care a venit, aşa, "printre degete", peste ochii mei plini de somn, într-o dimineaţă cu ploaie...

Anonim spunea...

nu-mi plac diminetile cu ploaie...dar in asta e atata caldura si liniste... auzi? pic...pic...

Dacul spunea...

nici mie nu-mi plac dimineţile cu ploaie... dar atunci când nu ai cui dărui un sărut - îndrăgeşti şi ploaia...
aud liniştea... pic...pic...
chiar dacă nu o recunosc...

Anonim spunea...

Cum Dacu'pot fi bărbații așa romantici în scris, iar în realitate-i doare doar pe la colțuri de detaliile de genul ăsta???:)

(Offf, și când te gândești că l-am citit nu demult și pe UltimulDac...)

Fain poem, PenUltimule!

angela spunea...

Iola
printre spatii mioritic-basarabene, ai?

unele barbati mai pastreaza romantismul pe sub perne da' il scot rar la suprafata ca nu cumva sa se ieftineasca, stii tu :)

Dacul spunea...

Andi, mulţam de trecere, comentariu şi apreciere.
Sincer să fiu nici eu nu prea înţeleg cum "dacu" pot fi bărbaţii aşa...
Spui că l-ai citit pe Ultimul Dac? Mă îndoiesc...
Ultimul Dac încă nu s-a născut...