penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

15.09.2008
(...A... de la Angels...)

...a venit toamna
îţi spun
să-mi stai alături
am să iau 2 beri
Chişinău Aurie cu capac
din ăla care se deschide cu
un singur deget are să curgă
gustul amărui pe firele albe din
barba mea are să îngheţe
gustul dulceag pe ridurile verticale
de pe buzele tale
am trecut azi pe la birou
să tac alături de tine
nu erai
şi am tăcut singur
pe o bancă în parc
dacă la noapte
am să uit să mor în somn
de dorul tău
să mă omori tu cu un
ctrl + alt + del

oraşul nu va muri
oraşul va rezista
îmi spui...