penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

04.06.2009
minciuna cauzează tăcere
tac
îţi iert tot ce vrei
dar nu uit
nimic
nu mai contează
după
Jack Daniel's Old No 7
şi
Chişinău Blondă
urmează Maria Blues
la miez de noapte
încerc să mă loghez
username: bring_me_to_life
password: parcurgeri de grafuri

no name sender
mă felicită cu ziua libertăţii

8 comentarii:

angela spunea...

si poate ca blues este tacerea inchisa in libertate
si poate ca traseul este cel pe care nu il poti vedea

cineva exista.
sa stii sa te bucuri de libertatea gasita.

Dacul spunea...

Libertatea inca nu este gasita. Suntem cu totii in cautarea ei.
Daca o s-o gasesc o sa ma bucur.

angela spunea...

sper sa gasesti ceea ce cauti. uneori din pacate avem nevoie de prea mult timp. desi....conceptul de timp e extensibil.
sa fii ferici, Dacule

disident spunea...

îţi iert tot ce vrei
dar nu uit
nimic

Asta m-a surprins placut. Ceva parca banal, dar atat de adevarat.

Dacul spunea...

Disident, multam pentru aprecieri... Ma bucur sa stiu ca cineva gaseste ganduri pe placul sau in textele mele...

Unknown spunea...

... versurile au stil.

Anonim spunea...

sper sa nu gasesti niciodata ceea ce cauti, caci odata ce vei gasi te vei plictisi, si atunci? Si atunci "tu" vei fi un "altul" care nu va mai avea ce spune, atit doar ca "are"......

Anonim spunea...

După ce am văzut o postare pe internet a lui Jenna din SUA care spunea cum a fost ajutată de Dr. DAWN, am decis să-l contactez pentru ajutor pentru că nu aveam de ales, tot ce îmi doream era să-mi recuperez iubitul și fericirea. Spre cea mai mare surpriză a mea iubitul meu a venit acasă în genunchi că ar trebui să găsesc un loc în inima mea să-l iert, am fost cu adevărat uimit și șocat când iubitul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Sunt foarte lipsit de expresii și nu știu cât de mult să vă transmit aprecierea mea Dr. DAWN. Ești un Dumnezeu trimis să restaureze o relație ruptă, iar acum sunt o femeie veselă. datele lui de contact sunt Whatsapp +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com