penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

05.12.2009
nu totul e piatră cenuşie

după geam
iarna ninge
cu fulgi albi în palmă
fetiţa mea zice
tati mergem la săniuş
are 5 ani
părul valuri
ochii căprui
desenează pe zăpadă
îngeri mici
cu aripi pufoase
zburăm prin noapte
revenim acasă uzi îngheţaţi
ceaiul cald curge
prin vene
adormim...
na-ni-na...

lumina zvâcneşte în tâmple

după geam
iarna nu ninge
cu fulgi albi
în palma copilului
cu ochi căprui
totul e piatră cenuşie

2 comentarii:

Andrei A. spunea...

felicitari pentru versuri. imi plac foarte mult. nu stiam ca esti in suflet poet. m-ai pus pe ginduri, iar caderile pe ginduri provoaca cele mai dureroase... cucuie (V. Romanciuc)

Dacul spunea...

Mc pentru aprecieri. Eu nu asi spune ca sunt poet. Mai curand, uneori cand am niste stari mai speciale scriu anumite texte...
Fraza cu "caderea pe ganduri si provocarea cucuielor" e tare nostima. Nu o cunosteam...