penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

24.11.2010
(cu gândul la 77)
trag
în piept fum
tușesc
din piept
miros de cireșe
în tine
gloanțe
cu centrul de greutate
deplasat
spre iubire
trag

2 comentarii:

angela spunea...

se intreaba omenirea
cumm ciresele isi fac locul in pieptul tau albastru
de ce tragerea este tacerea din tine

tu taci si surazi.
rosu

Dacul spunea...

- ciresele sunt rosii si se combina de minune cu pieptul meu albastru...
- tacerea mea este, poate, esenta mea...
- eu tac si surad si plang si rad si traiesc... in rosu si albastru, in negru si alb...