penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

09.03.2009
...în aceeaşi lume absentă-prezentă
într-un amestec de stări
inima mai bate...
TUC
îmi ridică corpul de pe scaun
îl verticalizează
pe sufletul agăţat
de un martie în care plouă infernal
(ştia ceva Stănescu)
trec în alte dimensiuni
toţi războinicii
cu lăncile încordate
lovesc tăcerea -
blestemul lumii anormale
într-o lume normală
iubirea este nebunie...

7 comentarii:

angela spunea...

o vaza sparta isi cere drepturile/lasa-ma sa vad pentru ultima oara tristetea din ochii tai/
cerul se apleaca si o plange pana o sparge

de tot

ciob de existenta
trasaturile tale
imi amintesc de tacerea noptii
si de dans

iubirea e o nebunie, isi zice vaza si geme

candva un arheolog o va aduna de pe jos

iubirea e trecere

Anonim spunea...

iubirea e trecere in absolut. nimic nu merita sacrificii mai mari decat iubirea. ea, iubirea, sfideaza timpul, logica, materialul. Sunt nebun,deci iubesc, deci exist.

angela spunea...

nimic nu merita, Andi, mai mult decat iubirea.
sunt :)

Anonim spunea...

Noroc !
Esti din neamul lui Decebal sau din cel al lui iuda ?
Mai pe inteles esti pagan sau iudeo-crestin ?

Dacul spunea...

Sa ai si tu noroc...
Sunt din neamul lui Adam...
Si daca sunt pagan sau crestin te las pe tine sa intuiesti...

Anonim spunea...

Întruparea sufletelor străbunilor

Stirpea noastră se renaşte,
din tăciuni de rug aprins.
Pământul ne recunoaşte,
de-acum moartea am învins.

Suntem din ce în ce mai mulţi,
Deschis-am ochii în lumină.
Am coborât în văi din munţi,
cu inima de soare plină.

Legendele ni-s mărturie
că trebuia să ne-ntrupăm.
Hălăduiam pe munţi, pârâie,
suntem acum în trup de om.

Zamolxe-a vrut să ne întoarcem.
Eram ştiuţi frumoşi şi drepţi.
Şi multe-n lume o să facem,
vom fi ai lumii înţelepţi.

Anonim spunea...

După ce am văzut o postare pe internet a lui Jenna din SUA care spunea cum a fost ajutată de Dr. DAWN, am decis să-l contactez pentru ajutor pentru că nu aveam de ales, tot ce îmi doream era să-mi recuperez iubitul și fericirea. Spre cea mai mare surpriză a mea iubitul meu a venit acasă în genunchi că ar trebui să găsesc un loc în inima mea să-l iert, am fost cu adevărat uimit și șocat când iubitul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Sunt foarte lipsit de expresii și nu știu cât de mult să vă transmit aprecierea mea Dr. DAWN. Ești un Dumnezeu trimis să restaureze o relație ruptă, iar acum sunt o femeie veselă. datele lui de contact sunt Whatsapp +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com