penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

22.08.2010
(cu gândul la 77)
toamna
depresii de catifea curg
prin vene
nu mai respir
cu aer
în fiecare dimineață
sub plapuma mea
te strecori
timid
mă săruți
pe retină
corpul tău alb
cu fundal albastru
mă mângâie
încet
deschid ochii
'neața iubire
când ai venit?

6 comentarii:

katy spunea...

iubesti toamna?

Dacul spunea...

imi place primavara... toamna imi induce stari de spirit in care imi scriu textele...

katy spunea...

se pare ca toamna e ca o muza pentru multi:)

katy spunea...

imi plac poemele tale.:P

xenia spunea...

toamnele...toamnele vietii noastre...ferice de cel ce le mai gaseste cu "corp alb cu fundal albastru"

Anonim spunea...

După ce am văzut o postare pe internet a lui Jenna din SUA care spunea cum a fost ajutată de Dr. DAWN, am decis să-l contactez pentru ajutor pentru că nu aveam de ales, tot ce îmi doream era să-mi recuperez iubitul și fericirea. Spre cea mai mare surpriză a mea iubitul meu a venit acasă în genunchi că ar trebui să găsesc un loc în inima mea să-l iert, am fost cu adevărat uimit și șocat când iubitul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Sunt foarte lipsit de expresii și nu știu cât de mult să vă transmit aprecierea mea Dr. DAWN. Ești un Dumnezeu trimis să restaureze o relație ruptă, iar acum sunt o femeie veselă. datele lui de contact sunt Whatsapp +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com