penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

18.01.2009
(...lui Grigore VIERU)
la prima oră
învăluit în ceaţă
sărut însângerat
pe piatra rece
ultim autograf
tăcut
cu zâmbetul
pe buze
urcă pe Kogaion
un dac...


Zamolxe
îşi adună
oastea...

6 comentarii:

Unknown spunea...

Un gând, un gând, un gând îmi spune
Să nu renunţ la dac, la nume.
Căci mulţi sunt cei care ne'ngroapă
Şi's mulţi care de'abia aşteaptă.

Dacul spunea...

Bucuros sa te stiu, Pui de Zmeu...
Sa nu renunti la numele de DAC... iar cei ce vor sa ne ingroape si abia asteapta o ocazie nu au decat sa stie ca numele de DAC e pentru vesnicie...
(na, ca am facut si rima fara sa vreau)

Anonim spunea...

Zamolxe îşi adună aostea... Nu găseai dac mai autentic decât Grigore Vieru. Noi cei din România am pierdut alături de voi pe unul dintre cei mai mari poeti şi gânditori ai neamului nostru. Aştept să-l regăsesc in chipul Sfinxului din Carpati, să-i beau sângele ce curge prin albia Dunării, să-i preaslăvesc nemurirea privind nemărginirea Mării Negre.

Dacul spunea...

Da, Vieru a fost (si va ramane mereu) un dac adevarat - fara pretentii de a fi slavit, modest, cuminte, cumsecade etc. Un adevarat intelectual... Sigur va ramane mereu in inimile romanilor de pretutindeni...
Am descoperit un proiect interesant si de calitate pe net - http://www.grigorevieru.md/ care vine sa-mi confirme spusele...

Coffee and Cigarettes spunea...

Frumos omagiu.
L-am citit dintr-o respiratie...

Anonim spunea...

ma doare de fiecare data cand gasesc formulari gen "noi" si "voi"... si cred ca pe Vieru il durea mai tare decat noi toti la un loc..

pe langa asta, frumoase si profunde ganduri dedicate Poetului, m-au emotionat tare mult...

PS: felicitari pentru blog :)