penULTIMUL DAC

...secretul nemuririi este o viaţă de care merită să-ţi aminteşti...

un fel de BIOgrafie

Fotografia mea
undeva pe Terra
Normalitatea într-o lume anormală este, în fapt, nebunie. Nebunia într-o lume anormală este, în fapt, adevărata normalitate / La normalité dans un monde anormal est, en fait, une folie. La folie dans un monde qui est anormal est, en fait, une normalité réelle...

gol

24.02.2009
00.00
târziu
sting lumina
închid ochii
evadez
în golul
cauzat de
prezenţa
neprezenţei
tale

8 comentarii:

Anonim spunea...

doare... e ceea ce simt de câteva luni..

Anonim spunea...

Haide bre' că e oră fixă... Înţelegi aluzia?

angela spunea...

13.25
nicio ora fixa
nicio poveste

nu
in-tarzie-
rea

are
temeinicia iubirii
sa
lasi intunericul
GOL
pentru
fotbalul
din tine din mine din EA
cresc raze de prezenta
rosii si albastre

Anonim spunea...

angela tu eşti stelistă ? sper să nu te supere gluma mea. îmi cer scuze anticipat.
e cel mai crunt lucru ce se poate intâmpla si eu chiar îl trăiesc. iubesc o prezenţă neprezentă. nu condiţionez nimic, nu trag nimic spre mine. doar aştept. între timp evadez în golul neprezenţei. e întuneric şi e frig, dar mă încălzesc cu dragostea-mi prea pătimaşă, mă luminez cu lumina speranţei.

angela spunea...

stelista in sensul in care The Star este cartea mea preferata (Tarot). si apoi rosu si albastru e prezenta mea neprezenta simbolizata.
vezi, de aceea vreau sa fiu aragaz. sa pot produce caldura sperantei.

acest gol poate arunca intr-o zona, pe care nu o stapanesc prea bine :) spre mine.
dar daca spre asta conduce iubirea neconditionata - asa sa fie :)

Dacul spunea...

In intuneric si frig se calesc adevaratele iubiri...
Stelistul eu sunt... si nu e o gluma...

angela spunea...

in intuneric si frig adevaratele iubiri isi demonstreaza puterea.
doar cate o raza din cand in cand lumineaza asupra parului. tot mai rar.
dar iubirea nu moare de la neprezenta razelor.
niciodata.

Dacul spunea...

Sigur nu moare, stiu asta...